Over mij

Mijn foto
hallo, Ik ben Wil.Getrouwd met Nico.Samen hebben we een dochter en een zoon die beiden getrouwd zijn. En zij hebben ook allebei een dochter en zoon. Ik ben met pensioen na gewerkt te hebben in de ouderenzorg.Ik ben vrijwilliger in een wijksteunpunt voor ouderen en geef daar les in kaarten maken en doe dit al 11 jaar. Scrapkaarten maken doe ik sinds deze zomer en vind t hartstikke leuk om te doen.Op dit blog wil ik alleen scrap laten zien.Ook laat ik kaarten zien op t H J.Veel plezier op mijn blog.

vrijdag 20 mei 2011

Magnolia in het paars.






Hallo allemaal.





Zo even n nieuw kaartje .


Het is al weer een week geleden,dus t is wel weer tijd.


Een lief magnolia in het paars.


Ingekleurd met derwent,maar t gezichtje ,arm en beentjes met


copics.


Ik vind dat mooier,dan met potloden, de kleuren zijn wat sprekender!!!!.





Bedankt voor jullie vorige reakties, en groeten


WIL

4 opmerkingen:

  1. Wat een schatje, Wil. Mooie kleuren! Deze spreken mij ook erg aan.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Wil, ohhh, maar dit is ook een schatje zeg! Echt heel lief! Die mal heb ik trouwens bij de witte boekhandel ooit eens gekocht. Wellicht dat je daar nog eens kan kijken. Het is een grote vierkante lichtgroene mal. Het merk weet ik helaas niet meer... Maar recht borduren lukt hiermee wel zeker! Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Wil,
    Ja...paars blijft mijn favoriete kleur en je kaartje is ontzettend MOOI. En wat heb je Tilda MOOI gekleurd.
    Vervelend zo zonder laptop niet? Misschien heb je nu wel iets meer tijd om te freubelen ☺☺☺
    Alvast een heel fijn en ☼-nig weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje hoor.
    Heerlijk relaxed kaartjes maken he als de druk van de ketel is?haha

    XX esther

    BeantwoordenVerwijderen