Over mij

Mijn foto
hallo, Ik ben Wil.Getrouwd met Nico.Samen hebben we een dochter en een zoon die beiden getrouwd zijn. En zij hebben ook allebei een dochter en zoon. Ik ben met pensioen na gewerkt te hebben in de ouderenzorg.Ik ben vrijwilliger in een wijksteunpunt voor ouderen en geef daar les in kaarten maken en doe dit al 11 jaar. Scrapkaarten maken doe ik sinds deze zomer en vind t hartstikke leuk om te doen.Op dit blog wil ik alleen scrap laten zien.Ook laat ik kaarten zien op t H J.Veel plezier op mijn blog.

zondag 25 september 2011

PRETTIGE KERST

Hoi,
Een lief magnoliatje,mooi scrappapier,en zie hier weer een
mooie kerstkaart.
De M S randpons gebruikt,Marianne D kerstboom mal,
met daarop wat stras steentjes,
en de bekende Marianne kerstster.
Tekst ooit een keer van internet gehaald.
Vinden jullie,lieve volgers deze ook leuk?????
Ik wel!!!!!

Groeten en bedankt voor de lieve reakties bij mijn
vorige kaart
WIL

4 opmerkingen:

  1. Superleuk Wil! Helemaal mooi zeg! Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Wil , met prachtige details !!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ik vind hem zeker ook erg leuk geworden.
    Leuke boompjes ook.haha

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Wil,
    Allereerst Van ♥-e Gefeliciteerd met het winnen van de candy.....leuk hè?
    Het kerstkaartje is ook weer SUPER met MOOIE Tilda.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen