Over mij

Mijn foto
hallo, Ik ben Wil.Getrouwd met Nico.Samen hebben we een dochter en een zoon die beiden getrouwd zijn. En zij hebben ook allebei een dochter en zoon. Ik ben met pensioen na gewerkt te hebben in de ouderenzorg.Ik ben vrijwilliger in een wijksteunpunt voor ouderen en geef daar les in kaarten maken en doe dit al 11 jaar. Scrapkaarten maken doe ik sinds deze zomer en vind t hartstikke leuk om te doen.Op dit blog wil ik alleen scrap laten zien.Ook laat ik kaarten zien op t H J.Veel plezier op mijn blog.

donderdag 2 mei 2013

TILDA-TULP

Hallo lieve blogmaatjes,

Tilda-tulp,
Zo leuk stempeltje is dit,ik denk dat julie dat ook vinden.
De mal van Noor gebruikt,wat kant en bloemen,meer heeft de kaart niet nodig(vind ik )
Het lijkt net alsof de bloempot niet gekleurd is,maar het is licht rose,komt op de foto niet zo goed uit,sorry hóór.

Bedankt voor de reaktie op het vorig berichtje.

Tot een volgend X en groeten     WIL

2 opmerkingen:

  1. Hallo Wil,
    Je hebt inderdaad een hele MOOIE stempel gebruikt van "Tilda-tulp", maar met alleen een stempel ben je er nog niet ☺☺☺. Jij wel.....gelukkig, want je hebt er een PRACHTIG kaartje mee gemaakt.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Wil, jaart is weer superssss!

    BeantwoordenVerwijderen