Over mij

Mijn foto
hallo, Ik ben Wil.Getrouwd met Nico.Samen hebben we een dochter en een zoon die beiden getrouwd zijn. En zij hebben ook allebei een dochter en zoon. Ik ben met pensioen na gewerkt te hebben in de ouderenzorg.Ik ben vrijwilliger in een wijksteunpunt voor ouderen en geef daar les in kaarten maken en doe dit al 11 jaar. Scrapkaarten maken doe ik sinds deze zomer en vind t hartstikke leuk om te doen.Op dit blog wil ik alleen scrap laten zien.Ook laat ik kaarten zien op t H J.Veel plezier op mijn blog.

zondag 5 januari 2014

M'n EERSTE .........

TAG !!!!!!!

Hallo maatjes,

Na een poosje niet hier te zijn geweest,weer een creatie geplaats.
Ik had het even helemaal gehad vandaar.
Maar ik heb lekker weer wat gedaan,en dat is m'n eerste TAG.
Op de club van Tiets heb ik mezelf opgegeven om elke maand een tag te maken
Het lijkt mij wel leuk om zo af en toe een tag te maken.
Deze eerst vind ik wel geslaagd
Jullie ook ????

Groeten en tot de volgend X
WIL

4 opmerkingen:

  1. Prachtige tag met leuke details, Wil! Ja, dat je het even helemaal had gehad kan ik me voorstellen. Denk dat we dat allemaal wel eens hebben ;). Je bent er weer!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig hoor Wil,ook op mijn blog wordt het tijd dat er weer eens iets geplaatst wordt.haha
    Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Wil!!! Mooie kleurencombinatie :-).
    En ook heel erg leuk met de vlinderrand!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ZEKERSSSSS te weten Wil.....dit is een hele MOOIE tag.
    Helemaal gehad? Gelukkig was dat maar even.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen