Over mij

Mijn foto
hallo, Ik ben Wil.Getrouwd met Nico.Samen hebben we een dochter en een zoon die beiden getrouwd zijn. En zij hebben ook allebei een dochter en zoon. Ik ben met pensioen na gewerkt te hebben in de ouderenzorg.Ik ben vrijwilliger in een wijksteunpunt voor ouderen en geef daar les in kaarten maken en doe dit al 11 jaar. Scrapkaarten maken doe ik sinds deze zomer en vind t hartstikke leuk om te doen.Op dit blog wil ik alleen scrap laten zien.Ook laat ik kaarten zien op t H J.Veel plezier op mijn blog.

vrijdag 12 december 2014

Nog een keer een TAG

Hoi Allemaal !!!!!

Ja,nog een keer een TAG,
Deze keer gemaakt met de nieuwe mal van M D
Takje groen en een kerst boompje en klaar is.........Wil

Lieve volgers ,bedankt voor de reaktie op mijn vorig berichtje.
Graag tot de volgend X

Groeten   WIL.

2 opmerkingen:

  1. Wat prachtig deze tag een heel mooi plaatje en zo'n boompje is altijd leuk erbij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haallo Wil,
    Schitterend kaartje en snel klaar zag ik.Haha Deze mal wilde ik eerst niet kopen maar zag er zoveel mooie creaties mee voorbij komen, dus heb hem toch maar besteld..
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen