Over mij

Mijn foto
hallo, Ik ben Wil.Getrouwd met Nico.Samen hebben we een dochter en een zoon die beiden getrouwd zijn. En zij hebben ook allebei een dochter en zoon. Ik ben met pensioen na gewerkt te hebben in de ouderenzorg.Ik ben vrijwilliger in een wijksteunpunt voor ouderen en geef daar les in kaarten maken en doe dit al 11 jaar. Scrapkaarten maken doe ik sinds deze zomer en vind t hartstikke leuk om te doen.Op dit blog wil ik alleen scrap laten zien.Ook laat ik kaarten zien op t H J.Veel plezier op mijn blog.

zondag 1 februari 2015

SAMEN wonen !!!!!!

Lieve allemaal,

Deze leuke TAG is gemaakt voor onze neef.
Die is samen gaan wonen met z'n vriendin.
Het stempeltje,wat ingekleurd is met copics,had ik een keer gewonnen
bij de cuti-kaarten club
Ze waren (neef en vriendin) heel blij mee.

Zo,dat was het voor vandaag,rest mij nog om jullie te bedanken voor de reaktie
op mijn vorig berichtje.

Groet en tot een volgend X      WIL

4 opmerkingen:

  1. Hallo Wil,
    Bedankt voor je leuke reacties op mijn blog.
    En wat heb je weer een schat van een kaartje gemaakt.
    Die stempel is ook wel heel toepasselijk,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wil,
    Bedankt voor je leuke reacties op mijn blog.
    En wat heb je weer een schat van een kaartje gemaakt.
    Die stempel is ook wel heel toepasselijk,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart is dit Wil!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahh hoe schattig, wat een leuke stempel en een prachtige kaart met de mallen van Md!

    BeantwoordenVerwijderen