Over mij

Mijn foto
hallo, Ik ben Wil.Getrouwd met Nico.Samen hebben we een dochter en een zoon die beiden getrouwd zijn. En zij hebben ook allebei een dochter en zoon. Ik ben met pensioen na gewerkt te hebben in de ouderenzorg.Ik ben vrijwilliger in een wijksteunpunt voor ouderen en geef daar les in kaarten maken en doe dit al 11 jaar. Scrapkaarten maken doe ik sinds deze zomer en vind t hartstikke leuk om te doen.Op dit blog wil ik alleen scrap laten zien.Ook laat ik kaarten zien op t H J.Veel plezier op mijn blog.

vrijdag 11 september 2015

FOTO van VROEGER

HOI,

Een paar weken geleden,waren mijn zus en zwager hier op vakantie,zij wonen in Spanje.
Mijn zus zag deze foto bij toeval.
Zelf had zij deze niet,maar vond de foto zo leuk.
Dat ik besloot om de foto te laten kopieƩren en er iets leuks mee te doen.

Vandaag belde ze mij op ,ze vond het zo hartstikke leuk en was zeer verrast.
Zij had geen idee wat er in die grote vlop zat.

Mijn  zusje is hier 6 jaar en ik ben 12 jaar,die foto is op school gemaakt.

Groeten en tot een volgend X      WIL

2 opmerkingen:

  1. Geweldig wat een mooie kaart is dit en wat zal je zus hier blij mee zijn zo'n mooie herinnering...
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee zeg om dat voor je zus te maken.., Mooi hoor.Ik ben ook weer terug en zag dat je nog meer mooie kaarten geplaatst hebt. Die klapopen kaart is ook schitterend. Het leek mij nogal ingewikkeld, dus ben er maar niet aan begonnen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen