Over mij

Mijn foto
hallo, Ik ben Wil.Getrouwd met Nico.Samen hebben we een dochter en een zoon die beiden getrouwd zijn. En zij hebben ook allebei een dochter en zoon. Ik ben met pensioen na gewerkt te hebben in de ouderenzorg.Ik ben vrijwilliger in een wijksteunpunt voor ouderen en geef daar les in kaarten maken en doe dit al 11 jaar. Scrapkaarten maken doe ik sinds deze zomer en vind t hartstikke leuk om te doen.Op dit blog wil ik alleen scrap laten zien.Ook laat ik kaarten zien op t H J.Veel plezier op mijn blog.

donderdag 26 mei 2016

TAMAR 18 jaar

HOI,

Onze kleindochter wordt morgen 18 jaar.
Dit kaartje heb ik voor haar gemaakt,ook weer met de dutch doo badoo Mal.
Haar favorieten kleur is rose
Ik hoop dat zij ,m leuk vindt

Marian bedankt voor je reaktie op mijn vorig berichtje

Tot een volgend X en een groet    WIL

2 opmerkingen:

  1. Hall Wil,
    Allereerst hartelijk gefeliciteerd met je kleindochter.
    Ja kleine meisjes worden groot. Mijn kleindochter is al 22 geworden.
    Je kaart is prachtig hoor, dus die zal ze vast wel mooi vinden. Wat een leuke mal is dat toch. Ik had deze ook gebruikt voor mijn kleindochter.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij was ze heel blij met deze mooie kaart Wil. Wat is er niet mooi te vinden, leuk hoor zo'n creatieve oma. Nog van harte gefeliciteerd met je kleindochter.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen