Over mij

Mijn foto
hallo, Ik ben Wil.Getrouwd met Nico.Samen hebben we een dochter en een zoon die beiden getrouwd zijn. En zij hebben ook allebei een dochter en zoon. Ik ben met pensioen na gewerkt te hebben in de ouderenzorg.Ik ben vrijwilliger in een wijksteunpunt voor ouderen en geef daar les in kaarten maken en doe dit al 11 jaar. Scrapkaarten maken doe ik sinds deze zomer en vind t hartstikke leuk om te doen.Op dit blog wil ik alleen scrap laten zien.Ook laat ik kaarten zien op t H J.Veel plezier op mijn blog.

zondag 24 september 2017

ZOMER kaart

Hoi,
Vandaag een mooie na zomer dag,dus dit kaartje misstaat niet.
Want die heb ik al een poos geleden gemaakt.
Het is een kaartje met GEL.
het linker gedeelte heb ik er mee gedaan.,het was leuk om te doen voor één keer.

Bedankt voor de reaktie van jullie op mijn vorig kaartje.

Graag tot een volgend X en groeten     WIL

3 opmerkingen:

  1. Haha dus het gel gedeelte is niet voor herhaling vatbaar Wil.
    Een mooie kaart met ook nog eens een verrassende binnenkant.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Wil :-D
    Leuk met het gel erin!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Wil,
    Ik vind deze kaart heel erg mooi.
    Maar ook ik zag het niet zitten om voor de challenge een gel kaart te maken.Vond het heel sneu voor jullie.Maar leek me zo'n geklieder.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen