Over mij

Mijn foto
hallo, Ik ben Wil.Getrouwd met Nico.Samen hebben we een dochter en een zoon die beiden getrouwd zijn. En zij hebben ook allebei een dochter en zoon. Ik ben met pensioen na gewerkt te hebben in de ouderenzorg.Ik ben vrijwilliger in een wijksteunpunt voor ouderen en geef daar les in kaarten maken en doe dit al 11 jaar. Scrapkaarten maken doe ik sinds deze zomer en vind t hartstikke leuk om te doen.Op dit blog wil ik alleen scrap laten zien.Ook laat ik kaarten zien op t H J.Veel plezier op mijn blog.

zondag 12 augustus 2018

MOOI kaartje

Hallo !!!!

Dit vind ik een mooi kaartje.
Gemaakt in de kleuren paars -lila,
Ik houd wel van deze kleuren combi.

Miranda en marian ,bedankt voor de reaktie op mijn vorig kaartje.

Groeten en tot een volgend X    WIL

1 opmerking:

  1. Hallo Wil , Ik vind je kaart ook schitterend hoor. Een prachtige mal is dat van Marianne design. Ik heb hem niet gekocht, een mens kan ook niet alles hebben hè. Ik heb met de mal die ik van je kreeg al een paar mooie kaarten gemaakt hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen