Over mij

Mijn foto
hallo, Ik ben Wil.Getrouwd met Nico.Samen hebben we een dochter en een zoon die beiden getrouwd zijn. En zij hebben ook allebei een dochter en zoon. Ik ben met pensioen na gewerkt te hebben in de ouderenzorg.Ik ben vrijwilliger in een wijksteunpunt voor ouderen en geef daar les in kaarten maken en doe dit al 11 jaar. Scrapkaarten maken doe ik sinds deze zomer en vind t hartstikke leuk om te doen.Op dit blog wil ik alleen scrap laten zien.Ook laat ik kaarten zien op t H J.Veel plezier op mijn blog.

dinsdag 29 januari 2019

Kado vlop


HALLO

Soms vraag een jarige een bon of geld voor zijn of haar verjaardag
Deze gemaakt en wil er nog een paar maken ,altijd prettig een paar is voorraad te hebben
Ook gelijk wat restjes papier opmaken

Marian en Frouwkje bedankt voor de reaktie.

Tot een volgend X en groeten  WIL

2 opmerkingen:

  1. Mooi!! Wil :-D
    Altijd handig om dat soort envelopjes te hebben. En wat je zegt "gelijk wat restjes papier opmaken".
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk deze kado envelop, ik heb er ook altijd wat in voorraad, want tegenwoordig geef ik vaak een cadeaukaart voor theater/ bioscoop/Rituals. Valt altijd in de smaak.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen