Over mij

Mijn foto
hallo, Ik ben Wil.Getrouwd met Nico.Samen hebben we een dochter en een zoon die beiden getrouwd zijn. En zij hebben ook allebei een dochter en zoon. Ik ben met pensioen na gewerkt te hebben in de ouderenzorg.Ik ben vrijwilliger in een wijksteunpunt voor ouderen en geef daar les in kaarten maken en doe dit al 11 jaar. Scrapkaarten maken doe ik sinds deze zomer en vind t hartstikke leuk om te doen.Op dit blog wil ik alleen scrap laten zien.Ook laat ik kaarten zien op t H J.Veel plezier op mijn blog.

donderdag 16 januari 2020

WITTE WINTERKAART


HALLO allemaal.

Sinds ik hier voor het laatst was is er veel gebeurt ,
Het verdrietigst is dat mijn jongste broer plots klaps is overleden aan een hartstilstand.
Half december,De wereld staat even stil !!!!

Het overhemd kaart had ik voor zijn 70ste verjaardag gemaakt ,hij was er blij mee !!

Ik wou het hier bij laten ,groeten  WIL

2 opmerkingen:

  1. Dat is heel verdrietig! Wil.
    Heel veel sterkte!!
    Je kaart is prachtig.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your Affiliate Profit Machine is ready -

    Plus, making profit with it is as simple as 1-2-3!

    Here's how it all works...

    STEP 1. Choose which affiliate products you want to promote
    STEP 2. Add PUSH BUTTON TRAFFIC (this ONLY takes 2 minutes)
    STEP 3. Watch the system explode your list and sell your affiliate products for you!

    Do you want to start making profits???

    Click here to activate the system

    BeantwoordenVerwijderen