Over mij

Mijn foto
hallo, Ik ben Wil.Getrouwd met Nico.Samen hebben we een dochter en een zoon die beiden getrouwd zijn. En zij hebben ook allebei een dochter en zoon. Ik ben met pensioen na gewerkt te hebben in de ouderenzorg.Ik ben vrijwilliger in een wijksteunpunt voor ouderen en geef daar les in kaarten maken en doe dit al 11 jaar. Scrapkaarten maken doe ik sinds deze zomer en vind t hartstikke leuk om te doen.Op dit blog wil ik alleen scrap laten zien.Ook laat ik kaarten zien op t H J.Veel plezier op mijn blog.

zondag 23 februari 2020

MARIE 2 jaar

HALLO ,

Gisteren werd het jongste lid van mijn familie 2jaar ,
En deze kaart had ik voor haar gemaakt,
Zij en haar papa en mama vonden de kaart heel leuk

Het patroon had ik nog ,ik denk 9 jaar geleden had ik 'm ook een X gemaakt .

Frouwkje en Marian bedankt voor de reaktie

Groet en tot een volgend X      WIL

1 opmerking:

  1. Deze kaart blijft erg leuk voor een meisje, lekker in het roze, meestal hun lievelingskleur. Het is ook een super mooi model en hij is prachtig geworden. Ik had hem al gezien bij de kaartenkast.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen