Over mij

Mijn foto
hallo, Ik ben Wil.Getrouwd met Nico.Samen hebben we een dochter en een zoon die beiden getrouwd zijn. En zij hebben ook allebei een dochter en zoon. Ik ben met pensioen na gewerkt te hebben in de ouderenzorg.Ik ben vrijwilliger in een wijksteunpunt voor ouderen en geef daar les in kaarten maken en doe dit al 11 jaar. Scrapkaarten maken doe ik sinds deze zomer en vind t hartstikke leuk om te doen.Op dit blog wil ik alleen scrap laten zien.Ook laat ik kaarten zien op t H J.Veel plezier op mijn blog.

zaterdag 23 mei 2020

Met een mall van DDBD gemaakt.




Goede morgen,

Ik werk graag met een DDBD mal.
Ze zijn goedkoop en veel zijdig.
Deze creatie heb ik gemaakt voor m'n zus en zwager in Spanje.
We hebben veel contact per telefoon gelukkig ,maar met een kaartje zijn ze super blij mee.
Laatst stuurde m'n zus een filmpje ,waarin ze al de kaarten die ik gestuurd had in de loop der jaren liet zien. Ze had ze dus allemaal bewaard ,wat ik heel leuk vond.
Ook met deze kaart was ze weer super blij.

Het papier wat ik gebruikt heb is van Joy.
Bedankt voor jullie bezoek

Groet en tot de volgen X  WIL

3 opmerkingen:

  1. Prachtig! Wil :-D
    Fijn dat je contact kan hebben per telefoon.
    Wat lief is dat hé, dat je kaarten bewaard worden en dat ze er heel blij mee is.
    Dat heb ik bij mijn moeder, zus en schoonzus. Zij zijn er ook altijd zo blij mee.
    Zo dankbaar is dat om wat voor hun te maken!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je met die mal van DDBD gemaakt Wil. Die krijgt vast een ereplaatsje in Spanje. Heel leuk als mensen je kaarten zo waarderen en bewaren. Mijn moeder heeft die van mij in haar buffetkast staan, zo leuk. Gelukkig heb je via de telefoon veel contact maar kaartjes kan ze bewaren ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart weer Wil, mooi papier ook. En wel fijn tegenwoordig dat video bellen, zo zie ik mijn kinderen en kleinkinderen ook in deze tijd.We mopperen er wel eens op, maar toch wel mooi die moderne techniek.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen