Over mij

Mijn foto
hallo, Ik ben Wil.Getrouwd met Nico.Samen hebben we een dochter en een zoon die beiden getrouwd zijn. En zij hebben ook allebei een dochter en zoon. Ik ben met pensioen na gewerkt te hebben in de ouderenzorg.Ik ben vrijwilliger in een wijksteunpunt voor ouderen en geef daar les in kaarten maken en doe dit al 11 jaar. Scrapkaarten maken doe ik sinds deze zomer en vind t hartstikke leuk om te doen.Op dit blog wil ik alleen scrap laten zien.Ook laat ik kaarten zien op t H J.Veel plezier op mijn blog.

zaterdag 4 juli 2020

HOERA

 Hallo.
Dit kaartje gemaakt voor neefje ,Manuel.Zoals je ziet wordt hij 10 jaar en is gek op voetbal
Weer met mallen van DDBD en papier van Noor.
IK vind het een hele leuke kaart voor hem.
Bedankt voor de reakties van Frouwkje en Marian
Tot de volgende X en een groet

WIL




2 opmerkingen:

  1. Die zal zeker in de smaak vallen Wil. Het is een leuke jongenskaart in vrolijke kleuren geworden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind die mal heel erg leuk, met die kaarsjes. En je hebt hem lekker stoer gemaakt, met het voetballertje.
    Ik zag er op Facebook een voorbij komen met 50 kaarsjes. Dat is wel een werkje denk ik.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen