Over mij

Mijn foto
hallo, Ik ben Wil.Getrouwd met Nico.Samen hebben we een dochter en een zoon die beiden getrouwd zijn. En zij hebben ook allebei een dochter en zoon. Ik ben met pensioen na gewerkt te hebben in de ouderenzorg.Ik ben vrijwilliger in een wijksteunpunt voor ouderen en geef daar les in kaarten maken en doe dit al 11 jaar. Scrapkaarten maken doe ik sinds deze zomer en vind t hartstikke leuk om te doen.Op dit blog wil ik alleen scrap laten zien.Ook laat ik kaarten zien op t H J.Veel plezier op mijn blog.

zaterdag 3 april 2021

Voor mijn VRIENDIN


 Hallo,allemaal,


Mijn vriendin was gisteren jarig ,en is 81 jaar geworden.

Dit hadden we vorig jaar ook niet gedacht ,omdat zij heel ziek was ,en nog 

steeds is.

Zij was heel blij met de kaart.

Op bezoek gaat nog steeds niet v.w. de corona.Zij heeft wel al de prik gehad,maar ik nog niet


Bedankt voor jullie bezoek en reakties

Tot de volgend X       WIL

4 opmerkingen:

  1. Wat heb je een MOOI kaartje gemaakt Wil voor je vriendin en wat zal ze dit waarderen.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je voor je vriendin gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart heb je voor je vriendin gemaakt. Nee het is nog steeds niet leuk om jarig te zijn in deze tijd.
    Prettige Paasdagen.
    Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Wil!!
    Heel lief in deze kleurtjes :-D
    Daar is je vriendin vast heel blij mee geweest.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen