Over mij

Mijn foto
hallo, Ik ben Wil.Getrouwd met Nico.Samen hebben we een dochter en een zoon die beiden getrouwd zijn. En zij hebben ook allebei een dochter en zoon. Ik ben met pensioen na gewerkt te hebben in de ouderenzorg.Ik ben vrijwilliger in een wijksteunpunt voor ouderen en geef daar les in kaarten maken en doe dit al 11 jaar. Scrapkaarten maken doe ik sinds deze zomer en vind t hartstikke leuk om te doen.Op dit blog wil ik alleen scrap laten zien.Ook laat ik kaarten zien op t H J.Veel plezier op mijn blog.

zondag 6 juni 2021

Maritiem kaartje


Hallo lieve bloggers,

Binnenkort zijn er een paar neven jarig,dus maar begonnen met een maritiem kaartje te maken,

en dit is de eerste,Leuk model kaartje (vind ik zelf ) ,

Wima en Marian ,bedankt voor jullie reaktie op mijn vorig kaartje.

Groeten en tot de volend X     WIL

2 opmerkingen:

  1. Als jij schrijft.....dit is de eerste! Dan zullen er nog wel meer van dit soort MOOIE kaartjes volgen.....toch?
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super mooie kaart en deze is heel goed gelukt, ben benieuwd naar de volgende.
    Groetjes van Marian en ook nog bedankt voor de altijd leuke reacties op mijn kaartjes.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen