Over mij

Mijn foto
hallo, Ik ben Wil.Getrouwd met Nico.Samen hebben we een dochter en een zoon die beiden getrouwd zijn. En zij hebben ook allebei een dochter en zoon. Ik ben met pensioen na gewerkt te hebben in de ouderenzorg.Ik ben vrijwilliger in een wijksteunpunt voor ouderen en geef daar les in kaarten maken en doe dit al 11 jaar. Scrapkaarten maken doe ik sinds deze zomer en vind t hartstikke leuk om te doen.Op dit blog wil ik alleen scrap laten zien.Ook laat ik kaarten zien op t H J.Veel plezier op mijn blog.

vrijdag 6 mei 2022

VOOR JARIGE DOCHTER,

 

Hallo,

Vorige maand was onze dochter jarig,

En deze kaart had ik voor haar gemaakt,zij was er heel blij mee (gelukkig )

Zelf vond ik deze kaart ook heel mooi,ik kon er moeilijk afstand van doen,soms heb je dat wel eens hé

Bedankt voor jullie reaktie op mijn vorig kaartje.


Groet en tot de volgende X    WIL

2 opmerkingen:

  1. Een prachtige, mooie en lieve kaart Wil!
    Nog van harte gefeliciteerd.
    Fijne zondag/moederdag.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry voor de late reactie, deze prachtige kaart even gemist. Alsnog gefeliciteerd met je dochter. Dus ik ben blijkbaar niet de enige die van sommige kaarten moeilijk afscheid kan nemen. (haha). Speciale kaarten maak ik dan ook een poosje voordat ze weg moeten. Dan kan ik er zelf ook nog even van genieten,
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen