Over mij

Mijn foto
hallo, Ik ben Wil.Getrouwd met Nico.Samen hebben we een dochter en een zoon die beiden getrouwd zijn. En zij hebben ook allebei een dochter en zoon. Ik ben met pensioen na gewerkt te hebben in de ouderenzorg.Ik ben vrijwilliger in een wijksteunpunt voor ouderen en geef daar les in kaarten maken en doe dit al 11 jaar. Scrapkaarten maken doe ik sinds deze zomer en vind t hartstikke leuk om te doen.Op dit blog wil ik alleen scrap laten zien.Ook laat ik kaarten zien op t H J.Veel plezier op mijn blog.

vrijdag 25 februari 2022

LEKKER hé

 Hallo,Hobby maatjes,


Eindelijk weer eens een kaartje geplaatst.

Bij de club,waar Marian (omabeer )

ook lid van is,zag ik een kaartje van haar met plaatjes van dit knipvel ,waar ikzelf ook veel van in mijn bezit heb.

Dat bracht mij op een idee,en dit is het resultaat . Ik vind de kaart hartstikke leuk ,jullie ook ??


Groeten en bedankt voor jullie reaktie 

WIL


3 opmerkingen:

  1. Zeker weten dat het een hele leuke kaart is Wil. Een leuk plaatje en lieve kleurtjes heb je gecombineerd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een superleuke kaart gewordenmet dit mooie plaatje. Leuke afwerking. Mooi met lila gecombineerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt weer een super mooie kaart gemaakt.En inderdaad al dat lekkers op die plaatjes is zonde om te laten liggen. Leuk dat ik je van inspiratie heb voorzien.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen