Over mij

Mijn foto
hallo, Ik ben Wil.Getrouwd met Nico.Samen hebben we een dochter en een zoon die beiden getrouwd zijn. En zij hebben ook allebei een dochter en zoon. Ik ben met pensioen na gewerkt te hebben in de ouderenzorg.Ik ben vrijwilliger in een wijksteunpunt voor ouderen en geef daar les in kaarten maken en doe dit al 11 jaar. Scrapkaarten maken doe ik sinds deze zomer en vind t hartstikke leuk om te doen.Op dit blog wil ik alleen scrap laten zien.Ook laat ik kaarten zien op t H J.Veel plezier op mijn blog.

zaterdag 26 maart 2011

De verjaardagskaart

Hallo,ik ben Quinty.
Ik ben bij oma Wil,deze kaart heb ik gemaakt voor mijn beste vriendin Laura.
Want ze is 30 maart jarig.
Ik vind het leuk om kaarten te maken bij oma Wil.
Vindt u hem ook mooi?
Groetjes van Qinty en oma Wil

3 opmerkingen:

  1. Hallo Quinty,
    Ik vind je kaartje SUPER MOOI....heel mooi ingekleurd en heel mooi papier heb je gebruikt.
    En voor oma Wil: goed voorbeeld doet goed volgen.
    Quinty en Wil: geniet van het samen freubelen.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woww super hoor Quinty!!
    Ik wil niet gemeen doen tegen oma maar jouw kaartje is net zo mooi als oma haar kaartjes.
    Je vriendin zal er erg blij mee zijn denk ik.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,
    Na het bekijken van je blog ben ik gelijk je volger geworden. En ik zie wel dat je kleindochter het van haar Oma heeft dat knutselen. Lieve en mooie kaart hoor.
    Ik hoop dat als je een keer tijd en zin heb je ook eens bij mij wil komen kijken.

    Gr. Wil

    BeantwoordenVerwijderen