Over mij

Mijn foto
hallo, Ik ben Wil.Getrouwd met Nico.Samen hebben we een dochter en een zoon die beiden getrouwd zijn. En zij hebben ook allebei een dochter en zoon. Ik ben met pensioen na gewerkt te hebben in de ouderenzorg.Ik ben vrijwilliger in een wijksteunpunt voor ouderen en geef daar les in kaarten maken en doe dit al 11 jaar. Scrapkaarten maken doe ik sinds deze zomer en vind t hartstikke leuk om te doen.Op dit blog wil ik alleen scrap laten zien.Ook laat ik kaarten zien op t H J.Veel plezier op mijn blog.

vrijdag 3 juni 2011

EN DE WINNAAR IS.............

Hoi,
Ja dit is de winnaar v d Digi wedstrijd bij de club van TIETS
Ik ben er hartstikke blij mee.Het was ook erg spannend,een nek aan nek race.
De digi is ingekleurd met derwent.
De kaart zelf helemaal in het wit, een beetje blauwgekleurd met een blokje.
Hoe vinden jullie deze winnaarskaart???????
Groeten en een fijn weekend
WIL

3 opmerkingen:

  1. Hallo Wil,
    Van ♥-e Gefeliciteerd met je SCHITTERENDE kaart......ik had hem bij Tiets ook al bewonderd.
    Enneh......wat lees ik nou......geef jij op?
    Nee toch.....gewoon blijven proberen te raden wat er in de candy zit.
    Alvast een heel fijn en ☼-nig weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Wil, Wat een pracht kaart, een terechte winnaar! Super deze mooie kleurencombinatie! Fijne zondag nog, liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wil,
    Dat is grappig!! Ik zie nu pas dat jij het bent die de nek aan nek race van mij gewonnen hebt.
    Terecht hoor!! Hij is super mooi!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen