Over mij

Mijn foto
hallo, Ik ben Wil.Getrouwd met Nico.Samen hebben we een dochter en een zoon die beiden getrouwd zijn. En zij hebben ook allebei een dochter en zoon. Ik ben met pensioen na gewerkt te hebben in de ouderenzorg.Ik ben vrijwilliger in een wijksteunpunt voor ouderen en geef daar les in kaarten maken en doe dit al 11 jaar. Scrapkaarten maken doe ik sinds deze zomer en vind t hartstikke leuk om te doen.Op dit blog wil ik alleen scrap laten zien.Ook laat ik kaarten zien op t H J.Veel plezier op mijn blog.

dinsdag 28 juni 2011

VAKANTIE !!!!!!!!!

Hallo allemaal!!!!!!
Hier dan weer een kaartje van mij.
Tilda gaat met vakantie.
Zij is ingekleurd met derwent,haar gezichtje ,benen en armen,met copic s
dat vind ik mooier.
Voor de rest wat ponsen en mallen gebruikt.
Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten.
Ik vind het erg leuk om de reaktie s te lezen.

Groeten WIL

4 opmerkingen:

  1. Ziet er prachtig uit hoor Wil.
    Eindelijk weer verbinding zit even op Nicky zijn laptop.

    x esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wil,
    Je hebt een SUPER MOOI kaartje gemaakt.....zou zo met Tilda op vakantie willen gaan.
    Ook "Bloemengroet" is GEWELDIG.....ook alweer een heeeeeele MOOIE kleurencombi ☺☺☺
    Ik zie hiernaast de verrassingscandy nog staan, maar die is al geraden.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi wil

    je hebt een prachtig kaartje gemaakt voor DMCC maar in de regels staat duidelijk geen link naar een ouder bericht deze kaart is gemaakt toen onze challenge nog niet bekend was en er staat geen verwijzing naar onze blog in je bericht ik verwijder je uit de ingestuurde kaarten je mag gerust een nieuwe kaart maken en deze plaatsen

    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen