Over mij

Mijn foto
hallo, Ik ben Wil.Getrouwd met Nico.Samen hebben we een dochter en een zoon die beiden getrouwd zijn. En zij hebben ook allebei een dochter en zoon. Ik ben met pensioen na gewerkt te hebben in de ouderenzorg.Ik ben vrijwilliger in een wijksteunpunt voor ouderen en geef daar les in kaarten maken en doe dit al 11 jaar. Scrapkaarten maken doe ik sinds deze zomer en vind t hartstikke leuk om te doen.Op dit blog wil ik alleen scrap laten zien.Ook laat ik kaarten zien op t H J.Veel plezier op mijn blog.

woensdag 10 april 2013

Clubdag projekt MAGNOLIA



Hallo !!!!!!
Zaterdag j.l. was er een clubdag van de Magnolia club.
Het was voor mij de '1e keer,en ik hoop niet de laatste.
Ik heb er van genoten ,heel gezellig en een super leuk projekt.
Een tissuebox.
Hij was niet helemaal klaar,dus thuis afgemaakt.

Hoe vinden jullie deze box ?????

Groeten   WIL

5 opmerkingen:

  1. Hoi Wil, wat een schitterend mooie clubdag project heb je gemaakt. Wat was het gezellig hé. Fijne avond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is helemaal geweldig geworden Wil!Wat een topper en ik hoop inderdaad tot de volgende keer! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wooooow Wil.....die doos ziet er heel MOOI uit. Wat een werk zeg.....al die Tilda's kleuren en alle kanten van de doos beplakken. Ik kan het me levendig voorstellen dat je die op de clubdag niet af hebt kunnen maken.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend project. Ziet er prachtig uit.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. waaauw, dit is knap gemaakt ! helemaal geslaagd hoor , mooi
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen