Over mij

Mijn foto
hallo, Ik ben Wil.Getrouwd met Nico.Samen hebben we een dochter en een zoon die beiden getrouwd zijn. En zij hebben ook allebei een dochter en zoon. Ik ben met pensioen na gewerkt te hebben in de ouderenzorg.Ik ben vrijwilliger in een wijksteunpunt voor ouderen en geef daar les in kaarten maken en doe dit al 11 jaar. Scrapkaarten maken doe ik sinds deze zomer en vind t hartstikke leuk om te doen.Op dit blog wil ik alleen scrap laten zien.Ook laat ik kaarten zien op t H J.Veel plezier op mijn blog.

dinsdag 16 april 2013

Tasje Voor Het Shoppen!!!!!!!!!!!

Hoi , ik heb dit voor mijzelf gemaakt .
Voor het shoppen. Neehoor , gewoon voor op mijn kamer , om mijn potloden er in te doen.
Daarom voor dat poppetje . Ik zag het op oma haar kamer . Maar ik wou het een beetje meer lente achtig maken . Meer kleuren . En ik wil ook die tisseubox maken . met meer kleur . doei xxxxjes
quinty ( oma der kleindochter van robert ) .

3 opmerkingen:

  1. Prachtige creatie, Wil. Zal vast gezellig staan in je kamer.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo wil
    wat heb je een schitterend tasje gemaakt
    echt heel mooi cadeautasje


    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen