Over mij

Mijn foto
hallo, Ik ben Wil.Getrouwd met Nico.Samen hebben we een dochter en een zoon die beiden getrouwd zijn. En zij hebben ook allebei een dochter en zoon. Ik ben met pensioen na gewerkt te hebben in de ouderenzorg.Ik ben vrijwilliger in een wijksteunpunt voor ouderen en geef daar les in kaarten maken en doe dit al 11 jaar. Scrapkaarten maken doe ik sinds deze zomer en vind t hartstikke leuk om te doen.Op dit blog wil ik alleen scrap laten zien.Ook laat ik kaarten zien op t H J.Veel plezier op mijn blog.

zondag 22 januari 2012

EEN BLOEMENGROET !!!!!!

Hallo,
Hier weer eens een kaartje van mij.
Een lief magnoliaatje,uit de nieuwste serie ,allemaal even leuk weer,
alleen jammer dat ik er zo weinig tijd voor mezelf heb,om wat te knutselen.
Er gaat veel tijd in het vrijwilligers werk zitten,zeker met het voorbereiden daarvan.
IK vind t echt hartstikke leuk hoor,daar niet van.
Maar nu even mijn kaart!!!!
Het scrappapier is van vorig jaar (ik heb nog aardig wat liggen )
En is van Bo Bunny
Bloemen zijn uit een stans en pons
De vlinder ????
Tilda is ingekleurd met copics:
Bloemen; B 23-24-26 enYG 11-13-17
Jurk; R 81-83-85
Gezichtje; E93-51-50
Haar; E43-44
Schoentjes E 43
Sokjes; R 81

Rest mij nog om jullie te bedanken namens Quinty.
Zij vond het hartstikke leuk om jullie reakties te lezen.
Heel trots was ze erop.
Haar kaart had ze mee naar school genomen om te laten zien.

Groeten en tot de volgende X
WIL

4 opmerkingen:

  1. Nou hij is prachtig geworden hoor.
    Fijn dat je toch nog tijd hebt kunnen vinden voor een kaartje voor jezelf.

    x Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Wil en mooi ingekleurd!!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Wil, wat een prachtig kaartje weer! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supervrolijke kaart Wil. Prachtig!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen