Over mij

Mijn foto
hallo, Ik ben Wil.Getrouwd met Nico.Samen hebben we een dochter en een zoon die beiden getrouwd zijn. En zij hebben ook allebei een dochter en zoon. Ik ben met pensioen na gewerkt te hebben in de ouderenzorg.Ik ben vrijwilliger in een wijksteunpunt voor ouderen en geef daar les in kaarten maken en doe dit al 11 jaar. Scrapkaarten maken doe ik sinds deze zomer en vind t hartstikke leuk om te doen.Op dit blog wil ik alleen scrap laten zien.Ook laat ik kaarten zien op t H J.Veel plezier op mijn blog.

zondag 8 januari 2012

TAG Mijn eerste.!!!!!!

Hallo !!!!!!
Vandaag mijn eerste TAG wil ik aan jullie laten zien.
De tag zelf had ik gekregen van Esther (BEDANKT )
Ingekleurd met copics.
Het scrappapier is van vorig jaar,verder een mal van Marianne D en een paar bloemen en een ster gebruikt.
Ik vond het leuk om een deze tag te maken en ik denk ,
denk dat er nog wel een paar volgen.

Bedankt blogdinnen voor jullie reaktie op mijn vorig berichtje.

Groeten en tot een volgend X
WIL

5 opmerkingen:

  1. Nou hij is helemaal leuk geworden hoor.
    En net wat je zegt echt voor herhaling vatbaar.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtige tag Wil!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Wil, je kaart is helemaal geweldig! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat heb je weer een mooie creatie gemaakt:)
    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie creatie ! geslaagd hoor, met al die details !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen