Over mij

Mijn foto
hallo, Ik ben Wil.Getrouwd met Nico.Samen hebben we een dochter en een zoon die beiden getrouwd zijn. En zij hebben ook allebei een dochter en zoon. Ik ben met pensioen na gewerkt te hebben in de ouderenzorg.Ik ben vrijwilliger in een wijksteunpunt voor ouderen en geef daar les in kaarten maken en doe dit al 11 jaar. Scrapkaarten maken doe ik sinds deze zomer en vind t hartstikke leuk om te doen.Op dit blog wil ik alleen scrap laten zien.Ook laat ik kaarten zien op t H J.Veel plezier op mijn blog.

zondag 29 januari 2012

HOERA !!!!!!

Goede morgen,

Een nieuwe kaart van mij.
Al zeg ik het zelf,ik vind m leuk!!!
Niet speciaal voor iemand gemaakt hoor.
Het papier (scrap),had ik een poosje geleden gewonnen bij de cub van Tiets.
Tilda met de hartjes balonnen past daar mooi bij.
Hart mal is van Nellie S,de bloemen is een compositie van alles wat.

Tilda is ingekleurd met copics;
Jurk; R 85-83-81
Sokjes ;R 81
Gezichtje; E 93-51-50
Balonnen; R83-81
Haar ; E 44-43
Schoenen ; E47

Graag wil ik jullie bedanken voor jullie reaktie op mijn vorig berichtje.

Nog een fijne zondag en tot de volgene X

WIL

6 opmerkingen:

  1. Gave kaart Wil!! Leuk met al die hartjes!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wil,
    Wat een MOOI kaartje en wat heb je Tilda MOOI gekleurd ondanks dat rood een moeilijke kleur is.
    Nog een fijne ☼-dag toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart, heel leuk met die hartjes zo en prachtig papier.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo wil
    ik heb ook even bij u gekeken, maar u maakt ook schitterende kaarten hoor
    TOPPERTJES

    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wil ik kan niet anders zeggen dan dat het weer een erg leuke kaart is geworden.
    Het papier past er ook zeker leuk bij.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een prachtige kaart weer Wil! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen